Har altfor mange favorittserier, liker alle sammen like mye ^^
Men har noen favoritter som jeg kan se om og om igjen, som f.eks:
Friends
Sex og Singelliv <3 en absolutt favoritt <3
The L Word,
Desperate Housewives
True Blood
og Animè serier er noe av det beste som er lagd :)
Der er mine favoritter Bleach og Naruto.
Og noen andre flotte animèer er Chobits, Claymore og Death Note.
Bleach
Chobits
Claymore
Death Note
Naruto
No comments:
Post a Comment