Thursday 24 March 2011

Neverending Winter

Er sikkert ikke aleine om å ønske vintern langt pokker i vold, men bah..... jeg vil ha vår! vekk med snø, is og kulde. 
Blir ti ganger så gøy å kjøre på veiene når en slipper å stresse med å se hvor grøftekantene begynner pga dårlig brøyting, eller når det er så speilglatt at bilen snurrer rundt 2-3 ganger (det har da aldri skjedd meg..!*kremt*)

Guuuud så jeg gleder meg til sommeren, det blir herligt! mye som skjer da.
Planlagt harry tur over svenskegrensa :D (ja vi er harry og vi elsker det!)
Også skal jeg på Reunion med klassen min fra ungdomsskolen, det kan bli en spennende kveld :)

Men alt i alt så ønsker jeg å bytte ut dette:

  

med dette:

1 comment:

  1. E så enig med dæ på at nu vil vi ha sommar. Syns vi bære har sett hvitt nu i lang tid :P
    Super fin blogg du har laga snuppa :)
    Måtte vært like flink :P

    ReplyDelete